Plan managerial PDI/ Misiunea

Urmărim să dezvoltăm un cadru propice dobândirii de informații şi de formare a competențelor care să-i ajute pe elevi să se descurce în orice situație, să facă față schimbărilor, în vederea dezvoltării proceselor cognitive, de adaptare la schimbare, de achiziționare a deprinderilor şi abilităților de învățare pe tot parcursul vieții, încurajându-le gândirea critică şi comportamentul autonom şi responsabil. Pentru acestea, trebuie să găsim modalități de formare şi de dezvoltare a disciplinei învățării, pe tot parcursul celor 8 ani de învățământ general. Ne propunem să înlăturăm punctele slabe şi să valorificăm punctele tari, rezultate din analiza îndeplinirii rezultatelor scontate din planul managerial al anului școlar 2020-2021.

Activitati educative (5)
Activitati educative
Activitati educative (3)
Activitati educative (2)

VALORI PROMOVATE

Curajul

a avea puterea de a face ceea ce este bine și de a-și urma propria conștiință

Judecata înțeleaptă

a defini și a înțelege scopurile valoroase și a stabili prioritățile; a gândi prin prisma consecințelor acțiunilor și a fundamenta deciziile pe înțelepciunea practică

Integritatea

a avea puterea interioară de a spune adevărul, de a acționa onest în gând și în faptă

Bunătatea

a arăta grijă și compasiune, prietenie și generozitate față de ceilalți

Perseverenta

a fi consecvent și a găsi puterea de a merge mai departe, în ciuda dificultăților, a eșecurilor personale

Respectul

a arăta considerație față de oameni, față de autorități, față de proprietate și, nu în ultimul rând, față de propria persoană

Responsabilitatea

a duce la îndeplinire cu consecvență obligațiile care revin fiecăruia, asumarea răspunderii pentru propriile acțiuni

Autodisciplina

a avea control asupra propriilor acțiuni, cuvinte, dorințe, impulsuri și a avea un comportament adecvat oricărei situații; a da tot ceea ce ai mai bun în orice împrejurare

ȚINTE STRATEGICE

– Reconsiderarea managementului la nivelul școlii și al clasei/democratizarea prin implicarea factorilor în luarea deciziilor.
– Prevenirea şi corectarea abandonului școlar şi îmbunătățirea ratei succesului pentru toți elevii în scopul finalizării învățământului obligatoriu şi integrării cu succes în viața socială.
– Crearea în școală a unui climat de siguranță fizică si psihică.
– Diversificarea ofertei educaționale prin dezvoltarea CDS în funcție de nevoile integrării comunitare, pornind de la diagnosticul nevoilor individuale de educație.
– Sprijinirea elevilor mai puțin motivați sau mai puțin susținuți de familii, în vederea reducerii absenteismului și ameliorării rezultatelor școlare.

Aveți Întrebări?

Lăsați-ne un mesaj!