Urmărește-ne pe:
Plan managerial PDI/ Misiunea
Urmărim să dezvoltăm un cadru propice dobândirii de informații şi de formare a competențelor care să-i ajute pe elevi să se descurce în orice situație, să facă față schimbărilor, în vederea dezvoltării proceselor cognitive, de adaptare la schimbare, de achiziționare a deprinderilor şi abilităților de învățare pe tot parcursul vieții, încurajându-le gândirea critică şi comportamentul autonom şi responsabil. Pentru acestea, trebuie să găsim modalități de formare şi de dezvoltare a disciplinei învățării, pe tot parcursul celor 8 ani de învățământ general. Ne propunem să înlăturăm punctele slabe şi să valorificăm punctele tari, rezultate din analiza îndeplinirii rezultatelor scontate din planul managerial al anului școlar 2020-2021.
VALORI PROMOVATE
Curajul
a avea puterea de a face ceea ce este bine și de
a-și urma propria conștiință
Judecata înțeleaptă
a defini și a înțelege scopurile valoroase și a stabili prioritățile; a gândi prin prisma consecințelor acțiunilor și a fundamenta deciziile pe înțelepciunea practică
Integritatea
a avea puterea interioară de a spune adevărul, de a acționa onest în gând și în faptă
Bunătatea
a arăta grijă și compasiune, prietenie și generozitate față de ceilalți
Perseverenta
a fi consecvent și a găsi puterea de a merge mai departe, în ciuda dificultăților, a eșecurilor personale
Respectul
a arăta considerație față de oameni, față de autorități, față de proprietate și, nu în ultimul rând, față de propria persoană
Responsabilitatea
a duce la îndeplinire cu consecvență obligațiile care revin fiecăruia, asumarea răspunderii pentru propriile acțiuni
Autodisciplina
a avea control asupra propriilor acțiuni, cuvinte, dorințe, impulsuri și a avea un comportament adecvat oricărei situații; a da tot ceea ce ai mai bun în orice împrejurare
ȚINTE STRATEGICE
– Reconsiderarea managementului la nivelul școlii și al clasei/democratizarea prin implicarea factorilor în luarea deciziilor.
– Prevenirea şi corectarea abandonului școlar şi îmbunătățirea ratei succesului pentru toți elevii în scopul finalizării învățământului obligatoriu şi integrării cu succes în viața socială.
– Crearea în școală a unui climat de siguranță fizică si psihică.
– Diversificarea ofertei educaționale prin dezvoltarea CDS în funcție de nevoile integrării comunitare, pornind de la diagnosticul nevoilor individuale de educație.
– Sprijinirea elevilor mai puțin motivați sau mai puțin susținuți de familii, în vederea reducerii absenteismului și ameliorării rezultatelor școlare.